2014. július 13., vasárnap

Bemutatkozás

Hagyjuk a címadást.

Bemutatkozás, vagy
Köszönet,
Szülinapi extra,
Hablaty

nem, nem ez a Hablaty

Sziasztok!
Nagyon sok mondani valóm van... Ezt az is bizonyítja, hogy jelenleg ez megy a fejemben:

Szóval, nem csuklok össze-vissza, neki vágok.

#Bemutató

Ez, egy olyan Blogocska, amin egy olyan történet fut,

Haha, fut... értitek.

ami nem valami szokványos. Ezt, olyanoknak ajánlanám, akik megunták a klisés karaktereket,a nutellát, a tucatstorykat, és a sablonos szerelmi szálakat.
*Azért írtam a nutellát, mert az is ilyen. Mindenki imádja, és kiposztolja facebookra. Igazából, csak egy tömeg gyártott kakaós, mogyorós krém semmi több, mégis menő. Minden ezzel van tele. Ehhez képest ez a blog, eperlekvár. A gyümölcsös dzsemet is szinte mindenki szereti, de mivel nem ez a menő, nem posztolja ki sehová, csak titokban ezt eszi, a kakaómassza helyett.*

Szóval, ha van kedved, egy olyan dologról olvasni, amit az eperlekvár és a nutella összehasonlításával próbálok jellemezni, minimum annyira jó fej vagy mint én.


Bocsi, az egoista énem beszélt belőlem

Ha már rólam van szó...

#Bemutatkozás

Én lennék az író, blogoló, kotyvasztó. (Milyen furcsa?!)
15 éves, leányzó vagyok, és elég fura vagyok... Fogalmazzunk úgy..



*FIGYELEM! Ezt a rész, csak akkor olvasd el, ha nem akarsz a leégéseim sorozatába bepillantani.



Például, 6 éves koromban, 40°C° volt odakint, és levettem a pólómat, erre a fiú osztálytársaim kiröhögtek. Én kis ártatlan, akkor még nem tudtam mi az a cici.

Aztán, 7. osztályos lehettem, (oké 8.) amikor nagy ritkán, magamtól szoknyában mentem suliba. Az iskola után, az egész városon végig sétáltam, felcsúszott szoknyában.... A lány társaimnak nem kell részleteznem azt az égést. Az utca emberei, röhögve néztek, én meg csak néztem jobbra-balra, amíg észre nem vettem.... *Azóta nem hordok szoknyát,..... a strandra alig merek bemenni

Minden ember ismeri azt, amikor meglát, egy nála 5 évvel idősebbet és rögtön belezúg? Nem? Oh... Hát én sajnos igen.
Na és azt, amikor A barátnője ráír, hogy:
-Szia cica, van gazdád?
Ezt sem...? Én ismét...

A buszozás sem az én világom, de rá vagyok kényszerülve. Ennek a következtében, A púpok a fejemen, (a busz ajtó, tető, és korlát miatt) A foltok a lábamon, (szintén ajtó, tető, korlát), és az ezernél is több szakadt harisnya. Nem is beszélve a lekésett, buszokról...



Így, vagy úgy elég szerencsétlen vagyok. Ezek, csak a legjobbak voltak. Egyébként focizok, olvasásmániás vagyok, és film függő. Gimnáziumba járok, és elég stréber is lennék. (bár ez a jegyeimen sajna nem látszik)

#Köszönet

Ez úton, módon is szeretném meghálálni, hogy olvassátok ezt az irkafirkát, azt hogy támogattok, és hogy nevettek és éltek! :) Legyen mindenki Happy

(nem Pharrell Williams menj innen..)


Ez a lassan 1000-s szám nagyon laza! Köszi nektek!

Nincsenek megjegyzések:

#Szédült birkák