2014. július 14., hétfő

XIII. Melléklet

-Azért sajnálom, hogy ki kellett rúgni.
-Egy kicsit én is. Nem tehettem mást. A csapat a legrosszabbak között végzett, az ő irányítása alatt.
-Ez is igaz.
-Ennél nagyobb probléma, hogy kit vegyek fel a helyére.
-Az az igazság, ötletem sincs.
-Én sem bővelkedem.
-Megpróbálhatna a csapat, most egy női edzőt.
-Hát, nem tudom. Azok nem jönnek mostanában jó áron.
-Némelyik, akár 10 milliót is kér.
-Ez az.
-És, ha nem olyan híres emberről van szó?
-Hogy érti?
-Úgy, hogy még nem volt edző, de nagyon is ért hozzá.
-Hmm... Nem is rossz ötlet.
-Az ilyenek, még annyira nem is drágák.
-De ki felel meg ennek?
-Talány, az a holland kommentátor, aki Guillermo Ochoa-val szűrte össze a levet?
-Csodás. Guillermo Ochoa. Az évszázadunk legjobb kapusa. Ha egy ilyen szintű kapusunk lenne, megnyerhetnénk az angol bajnokságot, Nem kérdés.
-Kérem, ne kalandozzon el! Még, mindig a női csapatunkról van szó.
-Elnézést, csak csábító gondolat.
-Az biztos.
-Hol is tartottunk?
-Viktoria Nathia. Mit szól hozzá?
-Hol írjam alá?- nevetett fel, egy vérmes kacajjal. A kövér teste, és hájas hasa, bele remegett.
-Ez jó volt.
-Köszönöm.
-Akkor, feltehetem neki az ajánlatot?
-Természetesen. Rohanjon.- harsan a vihogás újra- Remélem elvállalja.
-Még egy kis hírnév is a zsebünkben lesz, ha igen.
-Reméljük.
-Milyen fizetést ajánljak neki?
-Egyenlőre, csak 4 milliót, de ha alkudozni akar, az ár felmehet 8 millióig. Többet nem költünk.
-Értettem.
-Legyen nyájas, ahogy szokott.
-Mint, mindig.
-Viszlát, uram!
-Viszlát!- köszönt el, majd hátra fordult. Az üvegépületből, a kilátás, az egész városra terjedt. A gyönyörű látván azonban, természetes volt.
-Guillermo Ochoa. Hmmm...


Nincsenek megjegyzések:

#Szédült birkák