2014. július 5., szombat

IV. Melléklet

Kedves édes apa!

Hamarosan indulok Brazíliába. Tanácsod hatására, elfogadtam az állás ajánlatot. Úgy döntöttem, hogy 2 év elég volt a sebnyalogatásra. Elhatároztam. Tovább lépek. Nem érdekel mostantól, a fájdalom, a szívemben. Kommentátor leszek, a világbajnokságon. Így is a közelében maradhatok, a focinak. A rajongóim is sok lelket öntöttek belém, folyamatosn. Napról-napra egyre több levél érkezik. Nem is bánom, nagyon kedvesek. Nem akarok, sem neked, sem nekik csalódást okozni. Senkinek. Csak élni akarom tovább az életem. Egyébként, nagyon hiányzol! Amióta elmentél, (bár már sokszor megírtam) Anya megőrült. Jelenleg, valami otthonba költözött be, az alkoholfüggősége miatt. Dederick is feladta az ápolását. Már ügyet sem vetünk rá. Tényleg most, hogy eszembe jutott. Ded-nek meglett a második diplomája is. Tudod az orvosin, amire annyit készült. Még nem döntötte el, belevág-e a harmadikba. Én mondtam neki, hogy menjen Amszterdamba és nyisson klinikát. Nagyon segítő kész kisöcsém. Mindig támogat, akárhová, csak megyek. Ő is nagyon hiányol.


Örökké szerető lányod: Viktoria

Nincsenek megjegyzések:

#Szédült birkák